De zomer komt eraan

Sterker nog, de zomer is er al! Tijd dus om van die extra kilo's af te komen! Op naar de sportschool dus. Ik ben nu een paar keer geweest en ik moet zeggen, het valt niet mee! Vooral de zumba lessen zijn erg leuk, maar gewoon fitness is ook best te doen.

voordat ik langs ging was de eerste uitdaging al...wat moet ik aan. Mijn kleding kast puilt uit, maar helaas niet met leuke sportkleding. In die ouwe Adidas broek kan ik me namelijk niet meer vertonen! Het internet dus maar op en zoeken naar leuke kleding. Wat schertst mijn verbazing? Die  ouwe broek is nog steeds te koop! Dat gaan we dus niet doen.

Na enig speurwerk kwam ik de webshop van Dare2Express Fitnesswear tegen. Dit was precies wat ik zocht! Veel kleur en sexy designs! Geen hobbezak kleding.

Check hier mijn nieuwe outfit:
   

Ik moet zeggen dat ik veel leuke reacties krijg! Nog een paar kilootjes en dan zie ik er net zo uit ;-)

0 reacties: