Verhuizen is steeds afscheid nemen

Laatst nog deed ik beroep op Verhuiswagen Huren.org. Dat inspireerde me om onderstaande blogpost te schrijven. Veel leesplezier.

Verhuizen is voor de meeste mensen onder ons waarschijnlijk nooit makkelijk, want tenslotte moet je afscheid nemen van die vertrouwde omgeving waar je misschien jaren en jaren of zelfs nog langer hebt gewoond samen met je familie of samen met een paar vrienden. Om het je zelf wat makkelijker te maken verhuis je dan best zo snel mogelijk, indien dit natuurlijk doenbaar is met het vervoer en zo naar je nieuwe woonplaats. Bij een echtscheiding is het nog moeilijker denk ik om te verhuizen, vooral in het geval je samen het huis hebt gebouwd en dat je er veel tijd in gestoken hebt en misschien zelfs heel wat dingen zelf hebt in orde gebracht in het huis waarvan je enkele jaren later jammer genoeg moet afscheid nemen. Een scheiding is natuurlijk nooit makkelijk om te verwerken, zeker en vast niet als je al samen kinderen hebt met je man of vrouw. Bij sommige koppels zie je zelfs dat de kinderen dan als een soort van wraakmiddel zijn, gewoon om hun ex te laten slecht voelen. Dit vind ik persoonlijk beetje ver gaan, aangezien je de ruzie die je hebt met je partner niet moet beginnen uitvechten met je kinderen. Kinderen horen te spelen en een onbezorgd leven te leiden vind ik dan persoonlijk.

0 reacties: