Over vluchten online kopen

Vandaag wil Elia iets schrijven over vluchten. Ze studeert dit jaar namelijk in Walloniƫ en heeft binnenkort haar stage in Porto. Uiteraard moet ze alles zelf betalen: haar kot, haar vliegtickets (billets d'avion noemt dat). Daarom wil ze steeds op zoek gaan naar de goedkoopste vluchten. Vandaag kwamen we Billet D'avion tegen, een site (in het Frans) waar ze de belangrijkste Belgische spelers op de markt van de vliegtickets en vluchten hebben vergeleken. Hieronder Elia's oordeel..



Hallo, hier Elia! Bedankt voor de inleiding, Lorenz! Ja, zoals je weet schrijf ik graag over websites die ik goed vind. Daarom wou ik vandaag wat aandacht besteden aan billetdavion-pas-cher.be, een site die me hielp bij het vinden van de goedkoopste vluchten. Ik nam de proef op de som en ging bij de verschillende sites gaan testen waar ik dat het goedkoopst kon doen. Een vlucht van Brussel naar Porto, rekening houdend met de reservatiekosten en bijvoorkeur met een annuleringsverzekering, want als ik niet voldoende budget bijeen zal rapen tegen dat mijn stage begint, dan kan ik niet gaan. Wel, volgens die site bleek Cheaptickets het goedkoopst. Ik moet zeggen, veel had ik nog niet van die site gehoord, maar ik wou het wel eens uitproberen. Ik was dan ook heel blij om te zien dat ze daar ook effectief de goedkoopste vliegtickets verkochten. Als ik daar m'n prijs vergelijk met een andere site die ik liever niet vermeld, dan moet je weten dat je wel tot 150 eur kunt besparen als je een beetje vergelijkt. Ik ga alvast naar Porto met TAP Airlines. Een Portugese vliegmaatschappij die lid is van Star Alliance, dus dat ziet er wel goed uit.

groeten!

0 reacties: