George Clooney

George Clooney is mijn idool. Dat heeft hij niet alleen te danken aan zijn charmante looks, maar ook aan zijn goede daden. Meer bekende persoonlijkheden zouden zijn voorbeeld mogen nemen, vind ik toch. Ik heb hem al meerdere malen op televisie gezien terwijl hij zich inzet voor het milieu en de derdewereldlanden. Hij heeft wellicht ongelofelijk veel geld want het is een enorm goede acteur en hij speelde mee in kaskrakers zoals ocean's eleven, maar hij is helemaal niet hebberig. Hij deelt namelijk geld uit aan diegenen die minder geluk hebben, en dat vind ik ontzettend mooi.

Hih, natuurlijk speelt hij ook wel mee in reclamespotjes, maar dat vind ik helemaal niet erg. Die recente reclame van Nespresso mag er best wel zijn. Je kent wel, waarin hij net uit de winkel komt en een piano over hem heen krijgt. Hij eindigt in de hemel en kan terugkeren naar de aarde als hij de bewaker van de hemelpoort zijn Nespresso-apparaat schenkt. Leuk gevonden toch!

0 reacties: