De juiste verlichting = gezelligheid

Hallo iedereen!

Tijdens deze wintermaanden brengen we veel tijd door binnenshuis. Ik vind het daarom belangrijk dat mijn interieur gezelligheid en warmte uitstraalt. Zeker met het oog op de feestdagen. Aangepaste verlichting is daarin zeer bepalend. Gedimd en indirect licht zijn perfect. Binnen genieten van een glas wijn of warme chocomelk terwijl de temperatuur buiten onder nul light, gewoon zalig.

Een mooie staanlamp bijvoorbeeld geeft naast sfeerverlichting ook gewoon een meerwaarde aan de decoratie van je woning. Ik ben wat beginnen rondneuzen online. Artemide, Flos en Foscarini hebben enkele zeer mooie staanlampen. Over het algemeen zijn deze nogal prijzig, maar het blijft tenslotte designverlichting. Massive van Philips is dan weer iets gematigder in prijs. Er is oneindig veel keuze in verlichting... Ik denk dat ik zelf voor de Flos Glo-Ball ga gaan.

0 reacties: