Weekendje weg naar Paris

Een echt handige en leuke tip die je zeker en vast eens moet doen met je geliefde is een weekendje weg gaan naar Parijs. Wij hebben het geluk dat we eigenlijk op heel wat verschillende manieren tot in Parijs kunnen geraken, de ene manier is wel al iets sneller dan de andere manier.



Ik ben al 4 keer naar Parijs geweest en heb toch al 3 keer voor de Thalys gekozen, om de eenvoudige reden dat je er dan echt wel heel snel bent. De andere keer dat ik niet met de Thalys ging was het met school toen ik nog in het middelbaar zat en dan ben je eigenlijk verplicht om met de bus te gaan, anders zou het heel wat meer kosten voor school en voor je ouders om eens naar Parijs te gaan als je in het middelbaar zit. Ik vond de keren dat ik zonder school ging toch veel leuker dan het moment dat ik met school ging, dan kan je jammer genoeg niet zelf beslissen wat je gaat bezoeken en moet je natuurlijk altijd de groep volgen en je aan de uren houden die je krijgt van je leerkrachten. Het was wel zo dat er een aantal van mijn klas hebben proberen uit hun kamer te raken en het is hen nog gelukt ook, tot het moment dat ze hun weg niet meer terug vonden naar het hotel en ze toch verplicht waren om een leerkracht te bellen.



Wens je een romantisch weekend te boeken? Dan is ce site alvast een aanrader! Ik gebruik bewust 'ce site', want het is een Franstalige website, Weekend EN Amoureux. Ze hebben er een beperkt maar héél romantisch aanbod hotelletjes.

0 reacties: